چند ساله ناصر ملک مطیعی فضای مجازی اینترنت

چند ساله: ناصر ملک مطیعی فضای مجازی اینترنت فرهنگ فعالیت فرهنگ و هنر سینما چهره های سینمایی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار ، ربیعی

    وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی امحای فقر شدید را در دستور کار جدی دولت دانست و بیان کرد: در برنامه بودجه‌ ۹۶ امحای فقر شدید به گونه‌ای که هیچ ایرانی زیر ک

    امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار ، ربیعی

    ربیعی : امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار

    عبارات مهم : اشتغال

    وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی امحای فقر شدید را در دستور کار جدی دولت دانست و بیان کرد: در برنامه بودجه ۹۶ امحای فقر شدید به گونه ای که هیچ ایرانی زیر کف حمایت اجتماعی نباشد، تعریف شده است هست.

    به گزارش ایسنا، علی ربیعی با بیان اینکه دولت در ابتدای کار رکود طولانی و کسری رشد نزدیک به ۶۵ درصد را تجربه کرد گفت: رکود منفی، تورم اوج و بیکاری متولدین دهه ۶۰ از پرسشها پیش روی دولت بود ولی اکنون پنجره بازار کار باز شده است و هر سال بیش از یک میلیون نفر وارد بازار کار می شوند.

    امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار ، ربیعی

    او با بیان اینکه اکنون سالیانه ۶۰۰ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان پرداخت می شود، یادآور شد که در ۴ سال آینده دولت باید به سمت کار و تصمیمات سخت حرکت کند و افزود: در بحث اشتغال باید ساختارها را زیاد کردن داده و رویکرد سنتی نداشته باشیم.

    وزیر کار در تشریح این عنوان گفت: بنا داریم که هیچ ایرانی از کف حمایتی ما بیرون نباشد و جهت این کار در حال طبقه بندی هستیم تا افرادی که تحت پوشش ما هستند از حداقل دستمزد ۶۴۰ هزارتومان برخوردار باشند که جهت این کار باید منابع مد نظر ما تأمین شوند.

    وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی امحای فقر شدید را در دستور کار جدی دولت دانست و بیان کرد: در برنامه بودجه‌ ۹۶ امحای فقر شدید به گونه‌ای که هیچ ایرانی زیر ک

    ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه در چهارسال گذشته رکود طولانی را تجربه کردیم گفت: این رکود منفی باعث تورم اوج شد.

    به گفته وی؛ قیمت رشد از سال ۹۵ تا ۹۶ قابل توجه است و باید جهت زیاد کردن آن به دنبال کار رفت .

    وزیر کار برنامه دیگر این وزارتخانه را اشتغال فراگیر بیان کرد و گفت: جهرم سرمایه اجتماعی خوبی دارد مثلاً قیمت خودکشی آن اصلا قابل مقایسه با قیمت کشوری نیست و تلاش می کنیم ۱۲ میلیارد سهم روستایی را از طریق سهم صندوق کارآفرینی یا سهم یکی از بانکها که نزد ماست، تأمین کنیم و اگر میزان بیکاری شهرستان نیز مشخص شود سهم شهرستان و سهم صندوق امید نیز روی آن می رود .

    امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار ، ربیعی

    ربیعی در ادامه جلسه با بیان اینکه اعتباراتی جهت استان فارس در نظر گرفته ایم گفت: ٦٠ میلیارد تومان از صندوق کارآفرینی امید و یک هزار و صد میلیارد تومان جهت اشتغال فراگیر به استان فارس تخصیص داده شده است داده ایم که از این اعتبارات سهم بسزایی به شهرستان جهرم تخصیص می یابد.

    وزیر تعاون، کار رفاه و امور اجتماعی گفت: دام و طیور و آبزی پروری، گوشت، صنایع مکمل کنار کشاورزی، گیاه های دارویی، عسل، حمل و نقل، خدمات مولد و فرش از بسته های برش شهرستان جهرم است.

    وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی امحای فقر شدید را در دستور کار جدی دولت دانست و بیان کرد: در برنامه بودجه‌ ۹۶ امحای فقر شدید به گونه‌ای که هیچ ایرانی زیر ک

    ربیعی همچنین خواستار اطلاع رسانی زیاد جهت استفاده از بیمه های روستایی و عشایری شد و افزود: این وزارتخانه تفاهم نامه ای با اتحادیه قالی بافان جهت برقراری بیمه امضاء کرده است.

    وی همچنین صنایع فرش و حمل و نقل جهرم را از طرح های مشمول تسهیلات نام برد و گفت: این وزارتخانه در جهت ایجاد زمینه اشتغال در شهرستان، حمایت خاص ای از منطقه خاص اقتصادی شهرستان خواهد داشت.

    امحای «فقر شدید» در دستور کار دولت / ورود هر سال یک میلیون نفر به بازار کار ، ربیعی

    وزیر رفاه با اشاره به اینکه وقت زیادی جهت فعالیت باقی نمانده هست، گفت: در این مدت کوتاه بیش از پیش نیازمند به کارگیری عقلانیت، سخت کوشی هستیم و امیدواریم همکاران ما در بدنه دولت و سرمای اجتماعی ما با کمک هم کانون توسعه جهرم را راه اندازی کنند.

    وی با بیان اینکه باید در کارها صرفه جویی پیشه کرد افزود: امروزه باید مردم را امیدوار نگه داشت و با حفظ منافع ملی در منطقه پرقدرت ظاهر شد.

    ربیعی با بیان اینکه کشور در سایه هدایت رهبر فرزانه انقلاب، قدرت خوبی در منطقه دارد اظهار کرد: باید در داخل کشور نیز قدرتمند شده است و فاصله ها را کم کنیم.

    وی افزود: کم کردن فاصله ها با منابع و سرمایه های موجود امکان پذیر نیست بلکه باید با کار و تلاش زیاد این فاصله را کم کرد.

    وزیر کار با بیان اینکه با بهره وری باید ۳۰ درصد از سرمایه مورد نیاز جهت رشد را تأمین کنیم گفت: جهت رشد ۸ درصدی بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سرمایه نیاز است.

    وی عوض کردن روش کار را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: روش های کار باید عوض شود و این موضوعی است که جامعه ما به آن نیاز دارد و باید با نگاه به آینده آمادگی ایجاد کنیم و در دنیایی که همه از هم سبقت می گیرند با هم افزایی و همسویی زیاد کار عقلانی را دنبال کرد.

    ربیعی ادامه داد: دولت کم صدا و با همه توان آنچه مصلحت مردم است را به پیش می برد.

    نوربخش، مدیرعامل شرکت تأمین اجتماعی کشور نیز در این جلسه گفت: باجه بانک رفاه در بخش خَفر در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

    نوربخش همچنین از شروع به کار پلی کلینیک شهرستان جهرم با حضور دکتر ربیعی خبر داد و افزود: شعبه بیمه در بخش های کردیان و سیمکان شهرستان جهرم ایجاد می شود.

    مدیر عامل شرکت تأمین اجتماعی کشور نویدی هم جهت انجام بیمه قالی بافان و کارگران ساختمانی این شهرستان داد.

    طَی این جلسه مقررشد مبلغی به عنوان کمک به بخش بهداشت و درمان به دانشگاه علوم پزشکی جهرم پرداخت شود و رادیوتراپی بیمارستان این شهرستان هم تا چند روز آینده راه اندازی شود.

    واژه های کلیدی: اشتغال | سال آینده | علی ربیعی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار