چند ساله ناصر ملک مطیعی فضای مجازی اینترنت

چند ساله: ناصر ملک مطیعی فضای مجازی اینترنت فرهنگ فعالیت فرهنگ و هنر سینما چهره های سینمایی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می‌آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم ، شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جهت استفاده از همام طارق و مرتضی تبریزی به وقت نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.

    همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می‌آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم ، شفر

    شفر: همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می خوریم

    عبارات مهم : تبریزی

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جهت استفاده از همام طارق و مرتضی تبریزی به وقت نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز (یک شنبه) استقلال در پاسخ به این پرسش که آمدن همام طارق و تبریزی چقدر به پیشرفت استقلال کمک می کند پاسخ داد: اول باید بگویم که خوشحالم این دو بازیکن به جمع ما اضافه شدند. مساله ای که یک مقدار کار را سخت می کند این است که این دو بازیکن در حین بازی های لیگ به جمع ما اضافه شدند. طبیعی این بود که پیش از شروع فصل در خدمت کلوب می بودند. یک مقدار وقت می برد که این بازیکنان با تیم هماهنگ شوند و بتوانند با بازیکنان دیگر به مسابقه بپردازند تا بتوانند جای خودشان را در تیم و زمین پیدا کنند.

    همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می‌آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم ، شفر

    سرمربی استقلال ادامه داد: وریا غفوری و علی کریمی هم شرایطی شبیه به همین بازیکنان را داشتند و مصدومیت جزئی آن ها باعث شد یک مقدار از بازیکنان دیگر عقب بیفتند. نیومایر هم وضعیتش به همین شکل بود و این بازیکن هم با تمرین های مداوم تلاش می کند خودش را به بازیکنان دیگر برساند. ما در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم که بسیار به ما کمک می کنند. این تیم استقلال از بازیکنان جوانی تشکیل شده است و نیاز به حمایت و راهنمایی باتجربه ها را دارد که بتواند مسیر درست را گزینش کند و بتواند پیشرفت کند. بازیکنانی مانند الله یار صیادمنش، رضا آذری و سجاد آقایی بازیکنان جوان و بسیار بااستعدادی هستند ولی این استعداد صرف کافی نیست. آن ها باید بسیار تمرین کنند تا بتوانند به آن جایگاهی که باید، برسند.

    شفر اظهار کرد: ما در بازی بعدی به علت دو کارته بودن محمد دانشگر نمی توانیم از این بازیکن استفاده کنیم و باید در بازی بعدی در ترکیب خود مقداری تغییرات ایجاد کنیم. به احتمال زیاد آرمین سهرابیان در دفاع وسط قرار خواهد گرفت و میلاد زکی پور دفاع چپ خواهد بود. امیدواریم که مرتضی تبریزی هم آمادگی مورد نیاز را داشته باشد تا بتواند در این بازی به ما کمک کند. توصیه ای که خیلی مهم است هماهنگی بازیکنان تازه با بازیکنان قدیمی هست. به عنوان نمونه تبریزی باید با حرکات و نوع بازی فرشید باقری و علی کریمی خوب هماهنگ شود تا بتواند عملکرد خوبی در بازی داشته باشد.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جهت استفاده از همام طارق و مرتضی تبریزی به وقت نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.

    او افزود: من به بازی آینده امیدوارم ولی ما نیاز به حمایت هواداران داریم. هوادارانی که در بازی با پیکان و همچنین در بازی با ذوب آهن حمایت خودشان را از تیم انجام دادند و انتظار داریم که این حمایت را ادامه دهند تا ما بتوانیم در بازی های آینده موفق ظاهر شویم. ما در بازی با ذوب آهن در نیمه اول زیاد خوب نبودیم و من در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که جنگنده تر عمل کنند و همین اتفاق افتاد و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. در موقعیتی از بازی که میلاد زکی پور توپ را در اختیار داشت داور این توپ را آفساید اعلام کرد که به نظر من آفساید نبود. نمی خواهم وارد این پرسشها شوم چون این تصمیم داوری است و من به آن احترام می گذارم.

    شفر ادامه داد: چیزی که ما باید روی آن زیاد تاکید داشته باشیم تمرین روی ضربات ایستگاهی هست. ما از روی ضربه کرنر دو بار گل دریافت کردیم و این اصلا اتفاق خوبی نیست و باید روی این مساله زیاد تمرین کنیم. فصل پیش که توانستیم عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل تر داشته باشیم ما فقط یک گل از ضربه ایستگاهی خوردیم که آن هم بازی با تیم سایپا بود. ما باید به همان سبک برگردیم و نظم بیشتری را در ضربات ایستگاهی از خود نشان دهیم.

    شفر گفت: روح الله باقری نسبت به بازی قبل با پیکان عملکرد بهتری داشت و رضا آذری هم موقعی که به میدان آمد توانست عملکرد خوبی در بازی داشته باشد. او برابر ذوب آهن نسبت به بازی اول وقت بیشتری جهت بازی کردن داشت و در بازی های بعد وقت بازی کردن او زیاد خواهد شد تا در بازی های آینده بتواند در ترکیب ثابت تیم بازی کند. باید دید که در آینده چه اتفاقی جهت این بازیکن می افتد. من این مساله را یک هفته پیش هم گفتم که لیگ نسبت به گذشته روند بهتری داشته هست. هنگامی که تیمی مثل تراکتورسازی می آید سرمایه گذاری خوبی انجام می دهد یا تیمی مثل نساجی مازندران با هدایت نکونام فوتبال خوبی ارائه می دهد نشان دهنده آن است که لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران پیشرفت خوبی داشته است و قهرمان شدن در این لیگ قطعا نسبت به گذشته سخت تر خواهد بود. نمی شود گفت که بین تراکتور، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و … کدام قهرمان می شوند. این شانس جهت همه تیم ها وجود دارد.

    همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می‌آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم ، شفر

    او راجع به بازی با السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم گفت: من هیچ نگرانی نسبت به بازی با السد ندارم و مطمئن هستم که ما تا رسیدن این بازی می توانیم آمادگی مورد نیاز را کسب کنیم. ما باید هر طور شده است شانسی را که جهت رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم نگه داریم. در حال حاضر بازی با السد گام بزرگی جهت ماست. فعلا گام بعدی ما بازی با تراکتورسازی است و آن را مد نظر داریم.

    سرمربی استقلال تاکید کرد: السد هنگامی که می بیند که با تیم ما در آسیا بازی دارد به ترکیبش نگاه می کند و می رود سراغ بازیکنان گران قیمت تا بازیکنانش را تکمیل کند. زمانی که السد به استادیوم آزادی بیاید فقط برابر ۱۱ نفر از بازیکنان استقلال بازی نمی کند. یار دوازدهمی هم وجود دارد که آن ها طرفداران تیم استقلال هستند و با حضورشان در این بازی تیم را همراهی و کمک خواهند کرد. آن موقع می خواهم ببینم که السد چگونه می خواهد برابر استقلال بازی کند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جهت استفاده از همام طارق و مرتضی تبریزی به وقت نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.

    شفر ادامه داد: جهت بازیکنان تازه ما مربی بدنسازی تیم بسیار نقش کلیدی دارد تا بتواند این بازیکنان را سریع به حالت ایده آل آمادگی برساند. من امروز با کلوب صحبت کردم تا هرچه سریع تر قرارداد فیلیپه ثبت شود تا به تیم اضافه شود و به ما کمک کند.

    او در مورد اوضاع علی قربانی در تیم استقلال هم گفت: راجع به اوضاع علی قربانی بعد فردا از من پرسش بپرسید.

    همام و تبریزی باید پیش از فصل به استقلال می‌آمدند/ روی ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم ، شفر

    واژه های کلیدی: تبریزی | بازیکن | استقلال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار